Какво, къде, кога и защо
След грандиозните пролетни и летни награди за бизнес и туризъм Bright Awards, дойде време да се проведат и най-ярките зимни награди Winter Bright Awards на 16 ноември от 19 часа в зала "София" на хотел "Маринела".
Събитието се организира от Балканска Медийна Асоциация с подкрепата на над 20 медии, като ще се излъчва онлайн на живо в най-голямата медийна страница ХайЛайф. Отделно ще бъдат заснети и излъчени множество телевизионни репортажи и ще се публикуват ПР статии.
Събитието има за цел да отличи най-успешните, най-иновативните и най-вдъхновяващите компании и марки в страната. Наградите ще бъдат разпределени в няколко категории и ще се връчват от представители на министерства, държавни агенции, бизнес журналисти и медийни партньори.
Главен организатор е Балканска Медийна Асоциация с подкрепата на повече от 20 медии. Водещ на церемонията ще бъде лицето на БНТ1 Йоанна Драгнева. За музикалното настроение на гостите ще се погрижи певецът и шоумен Георги Величков.
Наградите се разпределелят в четиринайсет основни категории:
- Строителство и инвестиции;
- Декорация и обзавеждане;
- Хотели и заведения;
- Земеделие и храни;
- Застраховане и осигуряване;
- Дизайн и архитектура;
- Право;
- Образование
- Медицина;
- Красота и здраве;
- Мода;
- Спорт и уелнес /wellness/;
- Услуги;
- Кауза
- Изпращайте своите предложения за номинации на компании, бизнеси и лица на електронната поща: [email protected]
Предложения ще се приемат до 10.10.2023 г. и ще се разглеждат по реда на пристигането им.
Който желае, може да изпраща номинации и във ФБ страницата нa Bright Awards
https://www.facebook.com/summerbrightawards
Оценяване и жури
Номинираните в отделните категории ще се качат и на страницата за бизнес, строителство, архитектура и туризъм: www.investbuild.eu.
В състава на журито, които определят наградените, влизат десет журналисти, работещи в ресор „бизнес“, „шоубизнес“ и „туризъм“. Журналистите ще присътват и на церемонията.
Наградите се връчват за най-голям принос в предприемаческия и туристическия бранш и дават възможност да бъдат публично отличени успешните и ефективните бизнес практики, управленски модели, включително и в развитието на човешкия капитал, личните качества и достижения.
Отличените компании и личности получават признание за постигнати успехи и мотивация за изкачването на нови върхове. А техният пример и тяхната история насърчават и вдъхновяват всички останали, включително стартиращи компании и иновативни брандове.
Резервиране на място
Цената от 140 /сто и четиредесет/ лв. Кувертът включва welcome drink и лек кетъринг, вечеря /3-степенно меню/, напитки и безалкохолни. Всеки, който има желание да присъства на събитието, може да резервира своето място чрез закупуването на куверт.
При закупени 5 + куверта получавате 5% отстъпка от цената при ранно закупуване до 15-ти октомври, при закупени 10 + куверта получавате 10% отстъпка от цената при ранно закупуване до 10-ти октомври.
Диамантена ВИП маса – на събитието ще има 4 диамантени маси точно срещу сцената. Кувертът за място на диамантената маса е 170 лв. Комплимент – изненада от организаторите.
НЯМА ТАКСА НОМИНАЦИЯ
Програма на церемонията
- 19:00 – welcome drink и лек коктейл, снимки пред стената на славата
- 19:45 – настаняване в зала „София“ на хотел „Маринела“ за вечерята на големи маси за 10 души
- 20:00 – 20:15 – старт на церемонията
- 21:15 – теглене на благотворителната томбола
- 21:30 – Гост-изпълнител Георги Величков
- 22:00 – Ди джей Парти
Облекло: Glamour&Diamonds
Лице за контакт: Елена Ангелова, тел: +359 896 154 403, email: [email protected]
По банков път се заплаща благотворителен куверт на цена от 140 или 170 лв, в зависимост каква маса сте избрали. Преводът може да стане по сметка на двете сдружения „Доброто“ /само за физически лица/ или БИМА /медийната асоциация – за физически и юридически лица/:
Сдружение Доброто БГ
BG89BPBI79421200026224
Пощенска банка
__________________________________
БИМА Сдружение
BG12CREX92601057931001
Токуда банка
Основание: Благотворителен бал + имена на присъстващи, или име на присъстващ + 1, 2 и т.н.
Моля, свържете се с нас на телефоните или по имейл, ако желаете да ви се издаде фактура от фирма, регистрирана по ДДС, в този случай се начисяват 20% ДДС.
/Приемат се плащания както по банков път, така и в счетоводството на адрес: Студентски град, ул. „Александър Фол“ 2, вътрешен двор, офис част
Церемонията е в подкрепа на жени с репродуктивни проблеми. На място ще бъде проведена и благотворителна томбола с цена на билетчето 10 лв.
Спонсорски пакети
Ако желаете да бъдете спонсор на събитието, моля изискайте нашите рекламни пакети.
Лице за контакт: Елена Ангелова, тел: +359 896 154 403,
email: [email protected]
Спонсорството не е обвързано по никакъв начин с получаването на награда!