"Една групичка фирми от доста време е абонирана за всички пари, които се дават за ремонт, поддръжка и строителство. Тази групичка е узурпирала всички пътни проекти. Моят екип разработи начин, по който ние да ги изложим на истинска конкуренция“, добави бившият регионален министър
„Ако се погледне в генезиса на „сглобката“, нещо, което е заченато в грях към собствените им избиратели, няма как да е стабилно независимо какви благородни цели си поставя. Участниците в сглобката нямат доверие помежду си. Резултатът от това управление е плачевен и е пълен провал“. Това коментира в ефира на bTV бившият регионален министър Гроздан Караджов.
„Ние бяхме готови да участваме в управление, в което не участват Кирил Петков и Асен Василев, тъй като сме видели капацитета и некадърността на екипа на ПП да управляват държавата“, каза още Караджов.
"В новите условия за поръчките на Агенция „Пътна инфраструктура“, при новото ръководство са заложени множество корупционни възможности. Нашите поръчки бяха проверявани от българския клон на „Прозрачност без граници”. Сега всякакъв контрол е изхвърлен, защото външен одитор щеше да каже, че условията са с корупционен потенциал“, допълни депутатът от ИТН.
"Пътищата бяха използвани от ПП, за да се маскира невъзможността да управляват държавата и тоталния срив, до който доведе лошият бюджет, който те предложиха по време на актуализацията. Ако реферирате към репликата, която вчера Кирил Петков направи, казвайки, че пътищата вероятно могат да станат причина за падане на управлението, е „гузен негонен бяга“. Спорът между ГЕРБ и „Продължаваме промяната“ не е за пътищата, а за кадровите назначения“, посочи той.
„Изведнъж се появява темата за пътищата. Кирил Петков казва, че те са електронни и публични за първи път, на най-ниска цена и са по-честни условия. И трите неща не са верни. Чиста лъжа е. Една групичка фирми от доста време е абонирана за всички пари, които се дават за ремонт, поддръжка и строителство. Тази групичка е узурпирала всички пътни проекти. Моят екип разработи начин, по който ние да ги изложим на истинска конкуренция“, добави Караджов.
„Какво се предлага от сегашния министър Цеков - опит за строеж на 400 км пътища или магистрали. На това отговарят само шест фирми в България. Лобират тези, които и преди бяха близки до властта. Сега са пробили при ПП. Второто по-брутално условие е 70 млн. лева оборот за последните три години от такива дейности. Колко са тези фирми? Казвам ви - пет или шест, или най-много 7“, подчерта бившият регионален министър.