Факт е, че има по-малки дебелини от общия размер на пътната конструкция, но не мога да кажа дали е крадено, каза инж. Венцислав Ангелов
Въпреки че настилката на магистрала „Хемус” се оказа 10 см по-малко от това, което е в проектната документация, пътят в никакъв случай не е опасен. Това увери инж. Венцислав Ангелов, председател на УС на АПИ в студиото на Нова телевизия
„В никакъв случай не можем да кажем, че имаме лош път. Като конструкция времево намаляваме експлоатационния период на този участък. Но този участък в никакъв случай не можем да кажем, че е опасен”, каза инж. Ангелов.
По думите му взетите проби ще дадат яснота какво трябва да се направи за основен ремонт.
„По наши данни към момента на основен ремонт подлежат 100 км., които държавата трябва да осигури в близкия период от около 1-2 години в размер на 500 млн. лв.”, обясни още инж. Ангелов. „Факт е, че има по-малки дебелини от общия размер на пътната конструкция", допълни той.
„Не мога да кажа дали е крадено. Мога да кажа, че част от тези слоеве не са като показатели като в проектна документация”, каза инж. Ангелов.
Относно магистрала „Марица” първоначалните данни сочат, че асфалтовите слоеве са в нормите. Има проблем с пътната конструкция, там където е „леглото” на асфалтовата настилка.