Държавата ни е в упадък, а ние се кахърим за американското кино, което, всички знаем, отдавна не струва. И музиката им е кофти. Няма ги вече ония велики златни музикални хитове и филмите, които да гледаш по 3-4 пъти и да можеш още веднъж със затаен дъх.

Светът е на изчерпване, а изкуството е най-осезаемият барометър за случващото се. Оскарите го доказват.  Вървим към рестарт - духовен, интелектуален, културен...

Но аз искам да се върна към родната предизборна кампания, която едва се движи по тъча и дори бих казал, че буквално липсва.

Нека погледнем докъде е стигнала тя...

...до киселите млека на бабата на Лена Бориславова.

Нали сами разбирате колко евтина и долнопробна промаганда ни се сервира за закуска, обяд и вечера?
Бюджетът на Асен Василев бил толкова добър, че бабата на Лена Бориславова вече можела да си купи не две, е цели три кисели млека и да й останат пари за друго. Сигурно за презервтиви и лубрикант. А може би парапет? За да ги подари на внучка си.

Да ме извини възрастната жена за презервативите и лубриканта, но, като чуя и видя Лена, не се сещам за друго. А?! И за договора с ББР - за правно, или може би за друг вид обслужване. А накрая употреби й баба си.

Само не мога да си обясня, защо Борисов, Петков, Василен, Иванов и Атанасов продължават да крият от българските граждани, че ще управляват съвместно?
ПП-ДБ първи, ГЕРБ - втори и им подкрепят парламентарно правителството.

В предизборна кампания сме, говорете ги тия неща преди 2 април, (не)уважаеми кандидати за власт!

Или, може би, Оскарите и киселите млека на бабата на Лена Бориславова са по-интересни?

Навярно сте прави.

 

 

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.