Безсмислените туристически пътувания до Япония, Казахстан, Узбекистан и други красиви дестинации на гърба на социално слабите е разхищение, коментира още PR- експертът
Господин Радев, не се обръщам към дълбоко уважаемия Димитър Радев, а към Румен Радев.
Господине, вие поискахте референдум за влизането на еврото с идеята, че обществото ни не е подготвено. Предполагам, че правителството си е взело поука и започна обяснителна кампания. Кампанията си има цена. Написване на концепция. Следва го сценарий. След това се наема екип, който да реализира идеята. Одобрява се. Търси се медия шоп или рекламна агенция, която да даде най-добри цени за излъчване. Излъчва се. Всичко това господин Радев има цена.
Това публикува на страницата си във фейсбук PR-експертът Нидал Алгафари. Ето и още от неговия коментар:
С тези средства можеше да се подпомогнат социално слабите. Със сигурност е така, на социално слабите можеше не да плащат 1 050 000 лева всеки Божий ден и да им се дадат тези средства като помощи. Със сигурност безсмислените туристически пътувания до Япония, Казахстан, Узбекистан и други красиви дестинации на гърба на социално слабите е разхищение.
Господин Радев, да се отговори на неистините, които изговаряте струва също пари. Отнема се от времето на Лидери на политически партии да ви отговарят, от времето на министри да ви опровергават, от телевизионно време за да кажат истината. Това струва пари, които можеше да отидат за социално слабите.
И последно, господин Радев, бихте ли бил така честен да оповестите даровете, с които ви посрещат и изпращат държавните глави, емири, крале и бизнесмени. Те ги даряват на държавния глава, а не на личността. Ще ви дам един пример. Всичко дарено на Тодор Живков е в музей. Всичко.