Обява за свободно работно място за длъжността Главен експерт „Човешки ресурси“ при Община Поморие
Образците: Заявление за участие в конкурс, Декларация -107а – КТ, Приложение № 1 Декларация при подбор  

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 89, чл.90, ал. 2 и чл. 91 от Кодекса на труда, във връзка с чл. 7, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията и Заповед № РД-16-140/08.02.2021 г. на Кмета на Община Поморие,

ОБЯВЯВА КОНКУРС 

            За длъжността Главен експерт „Човешки ресурси“ в отдел „Правно-нормативно обслужване” към Дирекция „Правно-нормативно, информационно и административно обслужване” при Община Поморие.

  1. Описание на длъжността:

1.1. Създава, съхранява и актуализира служебните и трудови досиета на служителите от Общината, съгласно утвърденото щатно разписание и други изисквания произтичащи от трудовото законодателство.

1.2. Подготвя и оформя всички документи по движението, регистрацията и отчисляването на кадрите като: трудови договори при назначаването, допълнителни споразумения за преназначаване, промяна на възнаграждението, заповеди за прекратяване на трудовия договор, заповеди за награди и наказания, уведомления до НАП.

1.3. Разнася своевременно в трудовите и служебни книжки настъпилите промени при сключените договори, при напускането на служителите да оформя трудовите книжки съгласно изискванията на действащите нормативни актове.

1.4. Съдейства за подготовката и оформянето на документи за трудоустрояване, оформя трудовата книжка и заповедта за прекратяване на трудовия договор при пенсиониране / напускане.

1.5. Да съгласува със съответните лица трудовите договори, допълнителни споразумения, заповеди за назначаване и прекратяване на трудовите договори, промени във възнагражденията.

1.6. Оформя заповеди за отпуск на служители, като ги представя за подписване на кмета на общината или упълномощени от него служители.

1.7. Организира и отговаря за подготовката на длъжностните характеристики на служителите на общинската администрация.

1.8. Организира подготовката и приключване процеса на атестиране на служители по трудово и служебно правоотношение.

1.9. Изготвя годишен план за обучение на служителите.

1.10. Изготвя справки и отчети, при поискване свързани с дейността на главен експерт „Човешки ресурси”.

1.11. Организира текущото архивиране на документите, свързани с изпълнение на преките задължения.

1.12. Спазва заповедите, инструкциите за противопожарна охрана и безопасност и хигиена на труда.

1.13. Изпълнява и други конкретно възложени задали, свързани с дейностите по Управление на човешките ресурси и /или отдел „Правно – нормативно обслужване”

– Длъжността изисква да се познават и прилагат следните нормативни актове: Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, Закон за здравословни и безопасни условия на труд, Закон за предучилищното и училищното образование, Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, Наредба за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, Наредба за работното време почивките и отпуските, Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

  1. Размер на основната заплата определена за длъжността: минимална от 650 лв. максимална до 1 800 лв.
  1. Минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността.

– образование: висше;

– минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;

– професионален опит: 2 години.

2.1. Допълнителните изисквания за длъжността са:

– Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление:  икономическа, хуманитарна, администрация и управление;

– Добра компютърна грамотност, включително много добро ниво в използването на Microsoft Office продукти, умения за работа със специализиран софтуер, който се използва в звеното;

– личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, регламентиращи дейността на общинска администрация; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията; постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.

  1. Начин на провеждане на конкурса:

– решаване на писмен тест;

– провеждане на интервю;

До участие до писмения тест ще се допускат само лица, представили всички необходими документи и отговарящи на посочените изисквания за длъжността.

До участие до интервюто ще се допускат само лица, издържали успешно писмения тест (т.е. резултатът им от писмения тест надминава минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста). Те ще се уведомяват чрез писмено съобщение, включително чрез електронна поща или факс, ако кандидатите са посочили такива за датата, мястото и часа на провеждането му.

  1. Кандидатите за участие в конкурса да представят следните документи:

– Заявление за участие в конкурс – по образец;

– Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;

– Копие от документи, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит;

– Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

– Декларация от лицето (по образец), за неговото гражданство, че е пълнолетно, че не  е поставено под запрещение, че не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и че не е лишено по съответен ред от правото да заема  длъжността;

– Декларация-съгласие за обработване на лични данни при подбор-по образец;

– Документ за самоличност – необходим само за идентификация.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

  1. Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите по т. 5 да се подават в деловодството на „Центъра за административно обслужване” в общинска администрация Поморие, ул. „Солна” № 5 в едномесечен срок след публикуване на обявата до 08.03.2021 г., включително, всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.

Списъци или други съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват  на – табло за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване” в общинска администрация Поморие, както и в сайта на община Поморие.

Образци на заявление за участие в конкурс могат да се изтеглят от http://www.pomorie.bg или получат на място в Център за административно обслужване в Община Поморие с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5.

Иван Алексиев /п/
Кмет на Община Поморие

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.