Особен вид, примитивен и дебилен садизъм е да излъчваш надпревара в готвене на някакви извращения, докато хора се чудят какво да предложат на децата си и възрастни, които са на хляб и боядисана лой, пробутвана им за колбаси от веригите, рекламиращи усилено промоции, по същите комерсиални медии робуващи на либералния принцип на търсенето и предлагането, коментира PR-експертът Соня Момчилова.

Ето какво още мисли тя по темата за кулинарните предавания по време на криза, недоимък, бедност и извънредно положение: 

Дори не е изтънчен този садизъм, гнусно издевателство е върху търпимостта на и бездруго лишеното от елементарни права население с преобладаващо маргинална популация /по Горанов/. Истеричните напъни да се произведе готвенето в изкуство, а яденето в най-висша форма на потребяване на житейската благодат, е най-долнопробна проба скомина.

Докато се потят и притесняват, като за най-високо признание, аматьори кулинари, пред изгладнелите очи на деца и старци се саморазправят с дивеч, екзотични зеленчуци и продукти на стойност годишната пенсия на учителка по музика. В същото време, приятелка призовава да занесем брашно, ориз и захар на 83 годишна госпожа, самотна учителка от София и баба, която прави така, че внучето, което отглежда да спи до обяд за да спестява закуската. Как да не нацепиш телевизора на подпалки?

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.