"Провокациите сплотяват привържениците на дадена политическа сила, но не привличат нищо отвън. Лидерски сблъсък няма и не може да има, защото няма лидери в идеологическия смисъл на думата"

Има умора както в политиците, така и в избирателите от този постоянен режим на предизборни кампании. Това обясни пред БНР доц. Александър Христов, комуникационен експерт и университетски преподавател.

Вялата кампания до момента той обясни и с намалените възможностите за финансиране.

Лидерски сблъсък няма и не може да има, защото няма лидери в идеологическия смисъл на думата, отбеляза доц. Христов в предаването "12+3".

"В последните години малко обедняхме откъм идеология". 

Той коментира разразилия се скандал с билбордове на една от политическите партии. 

"Провокациите работят в някакъв последен момент от кампанията, когато трябва да се мобилизират някакви гласове. Но като цяло не може да убедиш избирателите колко си добър и способен, като обясняваш колко лош е другияПровокациите сплотяват привържениците на дадена политическа сила, но не привличат нищо отвън". 

Доц. Христов смята, че и изтичащите все по-често записи също започват да се изтъркват откъм комуникационен ефект.

Експертът отбеляза, че в дигиталния свят диалогът е с една идея по-интензивен.

Той отправи препоръка към политическите сили – да бъдат още по-активни по отношение на комуникацията в социалните мрежи. 

"Това обаче изисква сериозен времеви и човешки ресурс.

Политическите сили се научиха да бъдат активни и продуктивни в социалните мрежи. Друг е въпросът на какво съдържание залагат". 

Изненадите се появяват най-често в последната седмица. Но предвид темпото и динамиката до този момент, не ми се струва, че ще има нещо, което ще избухне, прогнозира доц. Христов.

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.