Втори са "Възраждане", посочи изпълнителният директор на Института за развитие на публична среда
"Това е една от кампаниите, в която партиите са разходвали най-малко средства за медийна реклама", това заяви пред "ЕвроДикоФ" на "Евроком" Ива Лазарова, изпълнителен директор на Института за развитие на публична среда.
Средствата са на стойност 2,4 млн. лв.
Вероятно спестяват средствата си заради многото кампании в последните две години, вероятно спестяват заради предстоящите местни избори.
Най-големите разходи в последната кампания са направени от новата коалиция ПП-ДБ - близо 1 млн. лв., което е близо половината от цялата платена сума от всички формации.
"Възраждане" е на втора позиция по този показател с близо 375 000 лв., следват ГЕРБ-СДС с 258 хил лв.
ДПС са изхарчили около 125 хил лв. за реклама, "Левицата" около 110 хил. лв., а "БСП за България" - 101 хил. лв.
Ива Лазарова определи предиозборната кампания като "доста вяла", с изключение на последните 10 дни.