В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно

Политическите партии дадоха 2 076 471 лв. за реклама по време на предизборната кампания. Това сочат данните на Института за развитие на публичната среда.

В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно.

В анализа са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 58 партии и 9 коалиции влизат в люта битка на предстоящите местни избори на 29 октомври.

Най-много средства за реклама са вложили от ПП/ДБ. Те са дали 829 277 лв. Само за седмица коалицията е увеличила разходите си близо четири пъти. На втора позиция по този показател се нареждат Възраждане с 271 757 лв. Челната тройка се допълва от ГЕРБ-СДС, които са вложили 241 025 лв. за реклама.

115 099 лв. са вложили от БСП. ДПС са инвестирали 97 540 лв.

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.