Нов скандал избухна покрай откриването на Европейската столица на културата 2019 - Пловдив, което е предвидено за уикенда. Оказва се, че логото на проявата е крадено и то не просто от фирма, а от една от най-старите компании в цяла Европа в областта на шоубизнеса Ascot Elite Entertainment Group, пише сайтът 19 минути

Тя е с 90-годишна история, водещ дистрибутор е на кино в Швейцария и Германия, като държи немскоезичните права за излъчване на всички филми от цял свят. Логото й личи във всички нейни подразделения и особено отчетливо в показаното тук на дъщерната й фирма за домашно забавление, както показа във Фейсбук опитният рекламист Теодор Михайлов.

По-добре официалното лого на Пловдив за столица на културата да беше онова с топките, с което се шегуваме, отколкото дa е крадено от световно известна фирма.
Иначе се провеждаше конкурс за лого. И пари са взели за "иновативността" и "креативността", която са проявили гепилите го.
 Но така е в пиратските държави като България - превземат кораби, крадат лога...

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.