liberta.bg
Published on liberta.bg (https://liberta.bg)

Каталог > Партиите дадоха над 2 млн. лв. за местния вот

В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно

Политическите партии дадоха 2 076 471 лв. за реклама по време на предизборната кампания. Това сочат данните на Института за развитие на публичната среда.

В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно.

В анализа са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 58 партии и 9 коалиции влизат в люта битка на предстоящите местни избори на 29 октомври.

Най-много средства за реклама са вложили от ПП/ДБ. Те са дали 829 277 лв. Само за седмица коалицията е увеличила разходите си близо четири пъти. На втора позиция по този показател се нареждат Възраждане с 271 757 лв. Челната тройка се допълва от ГЕРБ-СДС, които са вложили 241 025 лв. за реклама.

115 099 лв. са вложили от БСП. ДПС са инвестирали 97 540 лв.

Тагове: партии [1], левове [2], реклама [3]

Liberta.bg

Стоян Тончев

Таня Анастасова

Светла Асенова

Полезни връзки
  • За реклама
  • Контакти
  • Подкрепете свободата на словото
  • Изработка на сайт от Artwebdesign.bg.

    Source URL:https://liberta.bg/partiite-dadoha-nad-2-mln-lv-za-mestniya-vot

    Links
    [1] https://liberta.bg/tags/%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B8 [2] https://liberta.bg/tags/levove [3] https://liberta.bg/tags/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0